Op naar Parijs - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Op naar Parijs - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Op naar Parijs

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

11 Mei 2010 | Frankrijk, Compiègne

De 2 laatste GPS updates die ik gekregen heb:

en de laatste:

Een paar smsjes die ik kreeg:

Hoop dat je zelfde weer hebt als wij. Stralende zon met kleine wolkjes en in korte broek en korte mouw. Gisteren eerste boven 100km, nu maar 60km. Nationale feestdag en we gaan naar aardig grote stad bij Parijs om te feesten op de voorspoedige week en rustdag morgen. Gr. Pa

Morgen regen, maar wellicht daarna paar dagen weer beter. Mams mobiel is uitgeschakeld door drinkyoghurt. Zitten nu in hotel en vandaag kalm gedaan. Toch volgens ma ruim 60km. Gemiddelde van ons is met regen en heuvels 80km per dag. 20 meer dan gepland. Navigatie is perfect, maar boekje gaat steeds beter. Ma moet soms nog wel zoeken wat ze in welke tas heeft. Haha, ik knap helemaal op. xx Paps

Volgende week ( is deze week) start een zwaar gedeelte met fors aantal hellingen van 2 tot 4 km met stijgingen van gemiddeld 7%. Als we die door komen weten we waar we staan. Nog geen camping bezocht, dus alles nodig. In Tours gaat een gedeelte naar huis retour. Groetjes Pa en Ma.

Tot de volgende update!

Groetjes Janneke

• 11 Mei 2010 - 19:58

Gerrit & Margriet:

Hoi Harry & Gerda,

uit jullie reisverslagen zie ik allemaal bekende plaatsen zoals de muur, de dender, maar ook Tours. Trouwens Tours heeft een mooie cathedraal, maar je fiets eerst over een mooie hangbrug, als ik het zo lees dan beleef ik mijn tocht van vorig jaar weer.
    Een tip voor de langere beklimmingen, rijdt niet te zwaar en ieder zijn eigen tempo, ga niet je tempo aan elkaar aanpassen, maar wacht boven. Veel succes verder en wij blijven via deze site op de hoogte

Gerrit & Margriet Roelofsen uit Wezep

• 11 Mei 2010 - 21:03

Rieneke:

Even een groet uit het natte en koude Wezep!!!
    Vol bewondering en respect volg ik jullie,petje af hoor!

Succes enne....stuur ook even een beetje zon naar nederland.

ook de groeten van Gerrit,Patricia en Sebastiaan