Het bedevaartsoord Santiago de compostla bereikt!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Het bedevaartsoord Santiago de compostla bereikt!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Het bedevaartsoord Santiago de compostla bereikt!!

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

09 Juni 2010 | Spanje, Santiago de Compostella

Pa en ma hebben zijn vanmiddag rond de klok van 16.00 Santiago de Compostela binnengefietst.
De stempels zijn gecontroleerd en goedgekeurd, hun missie is bereikt!

Het was vandaag een vreselijk zware dag. De laatste dagen viel ze echt tegen, maar het einde was in zicht. Ze gaan vanavond lekker uit eten. Eerst even genieten van de onvergetelijke tocht die ze achter de kiezen hebben. Morgen gaan ze zelf opzoek naar een internet cafe om een verslag te posten!

We zijn blij en dankbaar dat alles zo voorspoedig verlopen is.

Vriendelijke groet de liveticker!

• 09 Juni 2010 - 17:02

Hans Lindeboom:

Whopaaww die is binnen. Die laatste meters zullen wel zwaar geweest zijn, maar aan de andere kant ook mooi natuurlijk, dat de reis voorspoedig is voorlopen. Geniet ervan!

groeten,
    Hans

• 09 Juni 2010 - 17:14

Willy Wolters:

Dag Gerda en Harry,
    Gefeliciteerd dat jullie het gehaald hebben. Het is me nog al een eind. Vooral belangrijk dat jullie na zo'n lange rit behouden en veilig mochten aankomen. Goede dagen verder.
    Groetjes Willy en Cor.

• 09 Juni 2010 - 17:21

René En Karin:

Gefeliciteerd!! Nu lekker relaxen en bijkomen. Geniet ervan!

• 09 Juni 2010 - 18:28

Gerrit & Margriet:

Proficiat toppers

• 09 Juni 2010 - 18:43

Marry En Frits:

Harry en Gerda hartelijke felicitaties. Dit is een resultaat waar je achteraf met veel plezier op terug zult kijken. Geniet er van onder de Spaanse zon!

• 09 Juni 2010 - 18:55

Jaap & Marijke:

Gefeliciteerd met deze overwinning!!
    Super en nu lekker in rust genieten!
    En drink er maar een grote, dikke borrel op!

Groetjes,
    Jaap & Marijke

• 09 Juni 2010 - 19:57

Cato:

Van harte gefeliciteerd met deze enorme mijlpaal! Geniet ervan. En ook de livetickers gefeliciteerd. Voor jullie was het ook een hele spannende reis. Jullie hebben ons goed op de hoogte gehouden. Bedankt!

• 09 Juni 2010 - 21:03

Gerard En Christien:

Jullie hebben jullie doel bereikt!!!!! Gefeliciteerd!!!!!
    En nu heerlijk deze overwinning samen vieren.
    Zaterdag gaan wij onze 3 familieleden aanmoedigen in Zwolle die ook hun doel willen halen.Wij houden jullie op de hoogte.GENIET!!!!!

• 10 Juni 2010 - 04:37

André:

gefeliciteerd dat jullie er zin in hadden wisten we al maar dit ging super
    dit is een gezegende tocht.
    jullie kunnen hier nog lang van genieten
    groetjes en tot gauw

André

• 10 Juni 2010 - 05:41

Kantoor Kanis:

Super! Wat een prestatie, we hebben jullie op de voet gevolgd op de landkaart in de kantine.
    Nu lekker bijkomen en relaxen!

Je collega's van kantoor Kanis

• 10 Juni 2010 - 06:41

Irma:

Geweldig gedaan wat een tocht,Super ik doe het jullie niet na, nu maar lekker uitrusten en hopelijk krijgen jullie weer wat mooier weer.

Groetjes Irma

• 10 Juni 2010 - 07:52

Annet:

Van harte gefeliciteerd!!! Jullie hebben het gehaald, wat een teamwerk!!!
    Ga zo door,

Ton en Annet

• 10 Juni 2010 - 07:58

Busser Truus En Jan:

Hierbij de complimenten vanuit Wijhe.
    Fantastisch dat jullie het doel zo snel bereikt hebben. Groot respect voor jullie prestatie.

Groeten,

Truus en Jan

• 10 Juni 2010 - 14:51

Ineke & Johan:

Beste Harry, lieve Gerda,een bezoek aan Santiago de Compostela is al bijzonder maar op de fiets vanuit Westenholte is een formidabele topprestatie! Van harte proficiat en alsnog ook Harry met jouw verjaardag j.l."Prijzenswaardig" = een prijs waard. Wij gaan voor jullie uitgebreid koken. Zoek een restaurant met culinaire toppers en ga heerlijk samen genieten. (factuur krijgen we dan van jullie) Geniet samen nog volop van het weer en de omgeving en van elkaar. Hartelijke groet, Ineke en Johan

• 10 Juni 2010 - 19:08

Corien En Leen:

Gefeliciteerd met het mooie resutaat. Wat een inspanning, vooral ook die laatste dagen. Geniet nu maar van jullie rust en van de Spaanse zon. Nog een fijne vakantie en een goede terugreis.

Groeten

Corien en Leen

• 10 Juni 2010 - 19:59

Jenny En Klaas:

Van Harte Gefeliciteerd met jullie behaalde doel!
    Lekker jezelf de tijd gunnen om bij te komen en te genieten, van alle ervaringen en indrukken.
    groet uit hasselt

• 10 Juni 2010 - 21:25

Rieneke:

Wat een geweldige prestatie.Wat zal het een mooi en goed gevoel geven!En nu even lekker genieten en nog even lekker nagenieten!
    Een GROTE pluim voor jullie!

• 14 Juni 2010 - 11:19

Anje Boer:

Ik lees nu pas dat jullie zijn gearriveerd. Ik vind het geweldig dat jullie het gehaald hebben en fijn dat alles goed gegaan is.

Groetjes uit Hardinxveld,
    Anje

• 14 Juni 2010 - 20:23

Henrico Beekhof:

Na stiekem steeds mee gelezen te hebben toch even er wat op zetten..
    Super prestatie geleverd samen.Goede samenwerking met thuisfront zo dat we allemaal op de hoogte zijn gebleven van wel en wee.
    Geniet van het etentje en vier de overwinning goed !!

• 16 Juni 2010 - 12:58

Janneke:

inmiddels zijn ze lekker aan het vakantie vieren. Jacobien kreeg een smsje dat Pa aan het snorkelen was met ome Wim