De grote berg over en nu in Spanje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu De grote berg over en nu in Spanje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

De grote berg over en nu in Spanje

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

27 Mei 2010 | Frankrijk, Parijs

Even een hele korte update, want ik heb geen sms gehad. Ik wil even laten weten dat ze in Spanje zijn en de grote klim waar ze tegen op zagen knap overgekomen zijn. Nu zijn ze al bijna in Pamplona:

Zie GPS update:

Pas op bij het dragen van rode kleren in Pamplona...daar kunnen nog wel eens stieren op af komen!

• 27 Mei 2010 - 12:28

Cato:

Gefeliciteerd met de grote oversteek! Fantastisch dat het zo goed gaat!!
    veel succes verder en geniet er van.

• 27 Mei 2010 - 20:48

Marry En Frits:

Hé jongelui, best wel lastig als je adviseur in Spanje zit; er gaat toch niets boven de baas zelf nietwaar:-) Via Gerard en Christien op jullie spoor gezet en jullie gevonden. Schitterend om te zien/lezen wat jullie doen. Bijzonder knap!! Wij zouden die route ook wel eens kunnen doen, maar gelukkig bestaan er ook andere vervoermiddelen om dat te doen :-) Wat zullen jullie al veel gezien hebben. Dat is vast genoeten. Veel succes verder en pas goed op elkaar! We volgen het op (gepaste) afstand.

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010