Aangekomen in de Dordogne - Reisverslag uit Villebois-Lavalette, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Aangekomen in de Dordogne - Reisverslag uit Villebois-Lavalette, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Aangekomen in de Dordogne

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

19 Mei 2010 | Frankrijk, Villebois-Lavalette

Beste lezers,

Vandaag hadden pa en ma een relatief makkelijke dag! Het landschap was iets glooiender en ze hebben een iets kortere afstand afgelegd vandaag. Het was heerlijk op de fiets met 26 graden. Ze zijn rond half 5 aangekomen op een camping en kregen als echte pelgrims een caravan aangeboden ipv hun eigen tentje.

Gisteren kreeg ik ook een smsje van pa:

"Hoi dames, De dagafstand van vandaag was 90 km. Morgen gaan we iets minder klimmen en zullen 75 km afleggen De komende dagen wordt het weer alleen maar mooier en zullen we voornamelijk in de bossen fietsen. Dus weer een heel andere omgeving.
We hebben trouwens net gegeten in een pizzaria. Alleen de pizza's waren op. Toen hadden we maar patat en een stuk vlees besteld. Even later hoorde we dat ook dat op was! haha Een pizzaria zonder pizza's en patat?? we maken wat mee hier..we gaan nu nog even bij een burcht kijken en daarna lekker pitten. Gr uit Villebois Lavalette!"

Tot de volgende update!! Gr Jacobien

• 20 Mei 2010 - 06:38

Peter:

Ik kreeg de laatste dagen spam met betrekking to een fietstocht naar spanje in mijn emailbox, maar nu realiseer ik mij dat het geen SPAM is maar jullie fantastische vakantie naar Spanje. Lijkt me een schitterende ervaring! Veel succes en ben best wel een beetje jaloers.
    Pizzeria zonder pizza komt zelfs in Ethiopie zelden voor. Alleen patat is hier ook vaak op. Omdat ze graag willen dat je dat stuk vlees erbij besteld!!

Ik ga jullie volgen.

Groet Peter

• 20 Mei 2010 - 14:41

Greet En Diane:

Hallo Gerda en Harry,

Wat knap dat jullie al zo ver zijn. veel plezier en tot ziens

Groetjes,
    Greet en Diane

• 20 Mei 2010 - 19:07

Bernard En Ria:

Hallo buurtjes geweldig dat het zo goed gaat met jullie fietstocht.
    Leuk om zo iedere keer te volgen hoe ver jullie zijn,flink doorfietsen dan volbrengen jullie de reis wel (op tijd rusten is heel belangrijk).
    Veel succes verder.

• 20 Mei 2010 - 21:09

Gerrit:

hey harry en gerda top van jullie hoor petje af
    hoor, neem als jullie weer naar nederland komen in ieder geval het mooie weer mee want dat wil nog niet ze vlotten hier.