De zon schijnt en nu op naar Poitiers. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu De zon schijnt en nu op naar Poitiers. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

De zon schijnt en nu op naar Poitiers.

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

15 Mei 2010 | Frankrijk, Parijs

Volgende GPS updates vliegen ze door Frankrijk:

Hun startlocatie van vanmorgen:

Ze zijn Tours dus al ruim voorbij.

"Een echte mooie dag dag gehad waarbij de temperatuur goed was en bleef. Nu nog steeds zitten we windstil kaarten te schrijven voor tent op gemeentecamping. Tours alweer achter ons en morgen (vandaag) willen we door naar Poitiers. Daar is een jeugdherberg. In Tours spullen retour gedaan die we missen kunnen. Al het nieuws gaat aan ons voorbij. Gr. pa."

"Inmiddels wakker en tent moet nog even drogen. Daarna op pad met volle zon. Gr en fijne dag."

Wat ze in een jeugdherberg willen met hun 50+ is ons nog niet duidelijk.

Namens pa nog een paar opmerkingen:

@ Teun Westrik: Je hebt gelijk: Kehab is heerlijk.

@ Gerrit Roelofsen: ook in de Refuge in Chateaudun geslapen?

Tot de volgende update!!

• 16 Mei 2010 - 13:17

Cato:

Ik sta versteld! Wat gaan jullie hard, zeg. Haast niet bij te houden. Het ga jullie goed, verder! Poitiers is een mooie stad, geniet ervan.
    hartelijke groet,
    Cato

• 16 Mei 2010 - 18:28

Gerrit Roelofsen:

Hoi Harry & Gerda,

Wij hebben voor het eerst in Dax in een refuge geslapen, 100 km voor St Pied, vanaf daar hebben wij alleen maar in Refuges geslapen, In St Pied de Port kun je bij het huis van St Jacques (pelgrimshuis) een lijst krijgen van alle refuges tot aan Santiago, ook daar is een refuge.
    Nog veel succes wij blijven jullie volgen.

Gerrit & Margriet uit wezep

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010