Harry morgen jarig in de buurt van Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Harry morgen jarig in de buurt van Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Harry morgen jarig in de buurt van Leon

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

02 Juni 2010 | Spanje, León

Beste mensen,

Hier weer even een update met de locaties van de afgelopen dagen. Ze zijn alweer bijna in Leon. Even een paar dagen wat minder contact gehad en daarom kan ik niet heel veel meedelen. Vandaag hebben ze 80 km gereden en konden ze geen camping vinden. Toen hebben ze maar een simpel hotelletje gezocht. Het is toch wel pittig om met 30 graden zulke afstanden te fietsen en ze hebben zich voorgenomen om voor de grote bergen straks weer even een rust moment in te lassen, want dat is ze goed bevallen. Via de links hieronder kunt u zien dat ze al een heel eind Spanje in zijn. Voor ze het weten zit hun fietstocht er weer op!!!

PS. Morgen is Harry jarig en wordt hij 52.

Maandag zijn ze tot hier gekomen:

Gisteren zijn ze tot hier gekomen:

Vandaag slapen ze hier: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=42.50034,-5.41853&ll=42.50034,-5.41853&ie=UTF8&z=12&om=1

• 02 Juni 2010 - 19:47

Jenny W.:

Hallo Harry en Gerda:
    Harry van harte gefeliciteerd morgen met je verjaardag!!
    Gerda jij ook! Enne gewoon een feestelijke vrije dag maar nemen, het kan er wel vanaf..toch?...Lekker relaxen en taart eten enzo
    gr. uit hasselt van de familie westrik

• 02 Juni 2010 - 21:08

Marry En Frits:

Hallo jarige Job,
    je hebt een mooi plekje uitgezocht om je verjaardag te vieren. Maak er maar een fijne dag van en neem er maar eentje op ons.
    En vrouw van de jarige, houdt die 50 plusser wel een beetje in toom he!
    Want denk er aan die Sangria die zakt je zo in je benen :-)
    Veel plezier samen en een prachtige dag toegewenst!

• 03 Juni 2010 - 04:54

Gerwin & Jennie:

Beste Harry en Gerda,

Voor Harry van harte gefeliciteerd en voor jullie samen, nog veel succes met de mooie tocht. Het is leuk om jullie verhalen te lezen.

Groetjes uit Meppel

• 03 Juni 2010 - 06:15

René & Karin:

Gefeliciteerd met je verjaardag Harry!
    Veel fun en succes nog met jullie tocht!

Groetjes,
    René & Karin

• 04 Juni 2010 - 07:46

Familie Bakker:

Hallo Harry en Gerda,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een superplek om jarig te zijn! We wensen je een bijzonder nieuwjaar toe samen met Gerda en je grote kids!
    Knuffel,
    Jaap & Marijke