Vertrokken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Vertrokken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Vertrokken!

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

02 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier een berichtje namens Harry en Gerda.

Vrijdag zijn ze vertrokken door regen en wind richting Voorthuizen, waar ze de Tante Coba en Ome Garrit hebben opgezocht. Vervolgens zijn ze (nu eindelijk zonder regen) richting Lunteren vertrokken naar Ome Brand en tante Joke. Daar hebben ze ook overnacht.

Zaterdag zijn ze vol goede moed richting Hardinxveld Giessendam vertrokken. De regen was nog niet op, want ook gisteren hebben ze weer heel veel regen gehad en schuine tegenwind. Gerda heeft op kop gereden om het tempo aan te geven. Harry vertelde aan de telefoon dat hij onder de indruk is van het doorzettingsvermogen van Gerda! Ze zullen Spanje zeker halen als ze in dit weer in 2 dagen al 200 km hebben gereden zei hij. Goed bericht dus!

Onderweg hebben ze bij een boer en boerin nog gevraagd of ze even droog in hun schuur wat koffie konden zetten. De boer had een beter idee en vroeg zijn vrouw om koffie te zetten. Toen hebben ze daar gezellig een uurtje met die mensen koffie gedronken om vervolgens de reis weer te vervolgen.

Vandaag hebben ze even een dag om te rusten en van de zondag te genieten. Corien en Dirk zijn ook nog in de buurt dus daar gingen ze nog samen mee naar de kerk.

Dankzij Henri hebben we ook een paar foto's van het vertrek kunnen oploaden.

Tot het volgende bericht!

Voor de liefhebbers nog even hun exacte locatie:

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010