Hemelsbreed 125 km van Santiago de Compostela!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Hemelsbreed 125 km van Santiago de Compostela!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Hemelsbreed 125 km van Santiago de Compostela!!!

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

07 Juni 2010 | Spanje, Madrid

Voor het weekend heeft u de laatste update gehad.

05-06-10
17:45
“De Hoge col is gelukt! Nu dadelijk toch nog 8 km naar de camping door de bergen. Maar eerst een ijsje! Het was een lange en zware dag. Morgen hebben is het zondag en hebben we rustdag, die we zeker nodig hebben. We zitten op een camping die verscholen ligt in een kloof en hebben geen bereik. Maandag hebben we weer een lastige klim voor de boeg. We denken en hopen woensdag, uiterlijk donderdag aan te komen in Santiago. Alles gaat goed met ons. Psalm 8 en 104 zeggen genoeg! Gr. Pa en ma ”

Vandaag kreeg ik het volgende smsje uit pedrafitta do cebreiro

07-06-10
11.45

“Zo, we hebben een heel weekend zonder bereik gezeten! Vanochtend hebben we de zwaarste en gemeenste beklimming gedaan. Na een koffiestop duiken we zo 25km naar beneden. Onderweg moeten we nog een paar keer omhoog en dan besluiten we later op de dag waar we gaan stoppen. Ook vandaag hebben we weer een overgang naar een ander klimaat omdat we nu aan de zeekant van de bergen zijn gekomen. Het is halfbewolkt en een lekkere fiets temperatuur. Groetjes!”

• 07 Juni 2010 - 15:18

Piet.:

Mooi zeg! bewegen en genieten. Zo ging het zaterdag ook bij de ronde v.d.ijsseldelte. Is allemaal goed verlopen. Is goed om te weten voor volgend jaar.

• 07 Juni 2010 - 15:39

Janneke:

Vandaag kreeg ik ook nog een smsje: De gemeenste hoge col gehad. Is vgl met roelandpas, 33 km metde laatste 15km hele stukken 10%.

• 07 Juni 2010 - 17:10

André:

wat een bikkels,en dat noemen ze ontspannen?!
    heerlijk joh geniet er nog maar een paar weken van met zijn allen.

• 07 Juni 2010 - 17:37

Janneke:

Oh en net pa nog aan de telefoon gehad. Ze gaan met de dag sterker rijden. Ze zouden zo nog een tijdje door kunnen gaan. In een klim hebben ze ook dikke lol gehad toen mama een ATBer achterop kwam en even aankeek en nog wat versnelde. Die man viel helemaal stil en vloekte alle goden (mama mia, maria...etc) bij elkaar in het spaans. Even later pa ook met zijn kar en bagage nog een aantal ATBers voorbij. Ze hebben vleugeltjes!!!

• 07 Juni 2010 - 19:49

Ruit:

Mooie vakantie gangers bint het ook he, en ik huize kanis elke dag maar schoonpoetsen ;) succes nog even!groeten

• 08 Juni 2010 - 06:44

Mieke Bangma:

Erg leuk om jullie verslag te lezen. Wat een prestatie. Geweldig.

• 08 Juni 2010 - 09:09

Cato:

Hoi Gerda en Harry
    Na een week weg in Frankrijk zie ik nu dat jullie er bijna zijn, morgen of overmorgen!
    Geweldig! en wat een mooie foto's verschijnen hier naast mij! Het ga jullie goed verder.
    Cato