Ze gaan als een trein:) - Reisverslag uit Eschwege, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Ze gaan als een trein:) - Reisverslag uit Eschwege, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Ze gaan als een trein:)

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

12 Juni 2014 | Duitsland, Eschwege

Net even met papa en mama gebeld en het gaat erg goed met ze:)
Ze hebben vandaag de mooiste dag tot nu toe gehad en genieten enorm.
Om half 10 zijn ze vertrokken. Iets later als gepland maar dat mocht de pret niet drukken:). In het begin was het nog wat mistig maar al snel trok de lucht open en kwam er een strakblauwe lucht tevoorschijn welke niet meer weg is gegaan:) De temperatuur is een beetje gezakt. Was het eerst nog ruim 30 graden is het nu een graad of 26. Ze hebben er dus heerlijk weer bij:)

Om de 20 km ongeveer stoppen ze even lekker om even lekker een hapje en of drankje te doen en even lekker uit te rusten. De ene keer lekker op het terras en de andere keer langs de route.
Ze fietsen nu nog lekker vlak en kunnen flink wat kilometers maken waardoor ze strakjes als het wat zwaarder gaat worden nog maar 55-60km per dag hoeven te maken willen ze op de geplande tijd aankomen in Praag. Dit proberen ze zoveel mogelijk vol te houden.

Na de heftige buien van de afgelopen dagen begint alles nu ook weer wat droger te worden. Papa vertelde dat ze in de krant lazen dat in de omgeving waar ze nu zitten 6 mensen waren omgekomen door het slechte weer.
Is dus behoorlijk heftig geweest maar erg plaatselijk waardoor pa en ma geen last hebben gehad van heftige hagelbuien en omvallende bomen.

Ook zijn ze weer helemaal hersteld van de ongemakjes van eerder deze week;) Sterker nog...ze hadden geen idee wat ik bedoelde;)

Hieronder nog even de link naar de spotmelding. Dan kunnen jullie precies zien waar ze zitten:

• 12 Juni 2014 - 21:09

Willy Wolters:

Hoi Gerda en Harrie,

Fijn dat alles goed gaat, mooie blauwe lucht en prachtig fiets weer. Nog geen week op pad en nu al zo'n eind op weg. Bewonderingswaardig. Groetjes en goede reis verder, Willy en Cor

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010