en weer 90km dichterbij Praag - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu en weer 90km dichterbij Praag - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

en weer 90km dichterbij Praag

Door: janneke

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

09 Juni 2014 | Duitsland, Lippstadt

Ze hebben het tempo er goed in. Hoe meer kilometers ze nu maken, hoe meer tijd ze hebben om in Praag te zijn of om nog even een rustdag tussendoor te pakken.
Vandaag was eigenlijk de insteek om 75 km te fietsen, maar de camping zag er saai uit en dus was de deal snel gemaakt: We fietsen nog 15 km door naar de volgende camping, maar nemen dan wel een grote sorbet in Lippstadt. Zo gezegd, zo gedaan. Daar kunnen ze wel van genieten.
Nu staan ze op een mooie camping en hebben ze een aardige buurman. Wat wil je nog meer :-).

Ze zijn ook nog een Nederlands stel op de tandem tegengekomen die ook op weg is naar Praag. De campingeigenaar zei dat alle Nederlanders die daar langskomen zo ongeveer naar Praag gaan. Toch leuk om af en toe wat andere reizigers tegen te komen!

Morgen gaat de wekker weer om 7 uur.

• 10 Juni 2014 - 09:34

Dochter 4:

Hee pa en ma, wauw jullie gaan als een trein!!! Knap hoor en lekker genieten!!
    Dikke kus uit Kampen

• 10 Juni 2014 - 19:47

Willy Wolters:

Hoi Gerda en Harry,
    Jullie hebben er weer vaart achter gezet. Snel fietsen en dan meer tijd voor Praag. Geniet er van en jullie hebben al zoveel gefietst, dat het misschien wel "spelenderwijs "gaat. Overal rustig de mooie omgeving verkennen, ik lees weer graag met jullie mee. Ondertussen zijn wij de opa en oma geworden van baby Milan. Daar raak je toch even in de war van. En ik kon dan ook geen zinnig woord op papier krijgen. Maar lees iedere dag met veel plezier jullie verslag.

Groetjes Willy

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010