Halve rustdag vandaag! - Reisverslag uit Hildburghausen, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Halve rustdag vandaag! - Reisverslag uit Hildburghausen, Duitsland van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Halve rustdag vandaag!

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

15 Juni 2014 | Duitsland, Hildburghausen

Pa heeft gisteren toch niet hoeven te lopen hoor ik net, wat een kanjers allebei

Vandaag zijn ze naar een Evangelische Kerk geweest en hebben ze een preek gehad over de zegen van Aaron, en werd er een kindje gedoopt.

Ze hebben uitgerekend dat ze met een redelijke afstand per dag zondag in Praag kunnen zijn, maar dat wordt wel heel zwaar in verband met de vele bergen die ze over moeten. De verwachting is wel dat het niet zo extreem zal gaan als in eerdere ritten.

Vannacht zitten ze voor het eerst in een pension, want er is geen camping. Pension is toch wel iets fijner dan het tentje...

Morgenavond hopen ze Duitsland-Portugal op een camping te gaan kijken, spannend!

• 16 Juni 2014 - 09:03

Fam Remmelink:

Hoi daar,
    Waar blijven de kiekjes :)

Of hebben jullie daar geen tijd voor?!
    veel succes erg leuk om jullie zo een beetje te volgen!
    Groetjes uit Ede

• 16 Juni 2014 - 12:21

Jan Bakker:

Hallo Harry en Gerda,
    Wat schieten jullie al pp, zeg! Blijf vooral aandacht voor elkaar en voor de omgrving houden Een dagje eerder of later in Praag maakt toch niet uit. Ik hoop voor jullie, dat het vanavond een mooie pot voetbal wordt!?
    Warme groet van Jan

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010