Leon voorbij!! - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Leon voorbij!! - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Leon voorbij!!

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

03 Juni 2010 | Spanje, Hospital de Órbigo

Beste mensen,

Vandaag zijn ze Leon voorbijgekomen. Op mijn mobiel kan ik pa zn smsjes niet zo goed ontvangen en vandaag heb ik dan ook geen bericht gehad. Vandaar dit korte bericht even met alleen een link. Volgende keer meer. Zelf ga ik morgen naar Spanje voor wedstrijden en ben 14 juni weer terug. Misschien dat één van de zusjes af en toe er wat op zet en wellicht heb ik daar nog een internet verbinding om jullie op de hoogte te houdden. Jullie merken het vanzelf ;) Hier nog even de link!

• 03 Juni 2010 - 21:21

Rieneke:

Allereerst wil ik Harry even van harte feliciteren met zijn verjaardag!!!
    ik hoop dat je toch een beetje een feestelijke dag hebt gehad!
    Hopelijk gaat alles goed met jullie, en genieten jullie nog met volle teugen!
    Heel veel groetjes uit het "zeer"zonnige Wezep

• 04 Juni 2010 - 15:58

Piet En Tjitske:

Harry; gefeliciteeerd met je verjaardag (Gerda ook natuurlijk) Als kado wordt jullie aangeboden, dat er zaterdag een leuke wielerronde wordt gereden, waar je geen omkijken naar hebt!! We hebben er zin in. Veel plezier en geniet van jullie reis.

Verslag uit: Spanje, Hospital de Órbigo

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010