Even wat rustiger (inclusief foto's) - Reisverslag uit Estella, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu Even wat rustiger (inclusief foto's) - Reisverslag uit Estella, Spanje van Harry & Gerda Kanis - WaarBenJij.nu

Even wat rustiger (inclusief foto's)

Door: opdefietsnaarspanje

Blijf op de hoogte en volg Harry & Gerda

28 Mei 2010 | Spanje, Estella

Gisteren hebben ze even wat rustiger gedaan en kwamen ze uiteindelijk in Estella:

Sms: "Nu in chauffeurs restaurant met allemaal schreeuwende mannetjes. Mooi weer en hersteldag van bergetappe van gisteren. 50 km met 4 klimmetjes. Groetjes ons saampies"

Vandaag nog een sms gekregen: "Zo, vandaag vertrokken in regen en fris, maar goed fietsweer. Door heuvelland met op en neer. Het op voel je meer. Ha die ma!!! 12%klim en ma......stapt niet af. Zat zelf kapott hoe steiler hoe meer die kar trekt aan je fiets. Nu in zonnig weer. Komende dagen wordt het gaandeweg warmer en dinsdag op de hoogvlakte boven de 30 graden. Veel drinken dus. Gr. Pa"

En nog een sms: Dat opwekkingslied van op bergen en in dalen...daar moesten we aan denken. Want wat is het hier mooi en wat voelen we ons kleine, veilig geborgen mensjes in deze prachtige natuur van noord spanje. Komende deel weinig campings, dus dat wordt zoeken naar slaapplekken tussen al de lopende pelgrims, die gaan voor. Gr pa en ma"

Hier de link naar het lied wat ze waarschijnlijk bedoelen:

Groetjes Janneke

• 28 Mei 2010 - 20:24

Rieneke En De Rest U:

Hallo daar!
    Mooi om weer wat van jullie te lezen.En dan die foto`s...geweldig!
    Ik zie gewoon dat jullie enorm tot rust komen(ondanks die zware prestatie)
    Geniet ervan, en blaas ook even deze kant op, als jullie in de 30 graden komen!

• 29 Mei 2010 - 07:41

Jacobien:

Topperss!!!!
    Dikke knuffel uit Zwolle!

Harry & Gerda

Welkom op onze website! Na onze eerste reis naar Santiago hebben we gemeend ook onze andere reizen maar op deze site te zetten. In 2013 staat Rome op het programma. We proberen hier zo nu en dan onze belevenissen te delen. Hartelijke groet, Harry & Gerda

Actief sinds 29 April 2010